Slotconcert in de Domkerk

Op  vrijdagavond 31 mei heeft er een groots verkiezingsconcert plaatsgevonden in het hart van onze provincie, namelijk in de Domkerk van Utrecht. Op deze plaats werd de campagne voor de Europese verkiezingen van de SGP gezamelijk afgesloten. Deze gotische kathedraal is dé plek om samen te luisteren naar prachtige muziek. Beluister hieronder de opname!

Bekijk hier de livestream!

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.