11 mei 2022

Campaigners gezocht!

Beste SGP’ers!

Afgelopen voorjaar vonden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. De SGP heeft een mooie campagnetijd achter de rug, en met succes! De gemeenteraadsverkiezingen leidden op veel plekken tot stemmen- en zetelwinst voor de SGP. Maar we kijken ook vooruit naar de Provinciale Statenverkiezingen van D.V. maart 2023. We willen een grote campagne gaan opzetten. Hiervoor willen we een zo breed mogelijk campagneteam samenstellen. We zoeken uit elke gemeente minimaal twee personen die hun bijdrage willen leveren. Als dat lukt, hebben we een grote groep van 50 mensen, zodat we geworteld zijn in alle lokale gemeenschappen én zodat we subgroepjes kunnen samenstellen op basis van kennis en ervaring (bijv.: onlinecampagne, organiseren van avonden en activiteiten, schrijven van flyers, zorg dragen voor financiën etc.) en we flexibel en wendbaar zijn. Wil jij op welke manier dan ook een bijdrage leveren aan onze provinciale campagne, wees welkom!

Opgeven kan bij Frans Hazeleger (sgp@provincie-utrecht.nl) of Hanna van Garderen (sgp.utrecht@gmail.com). Hopelijk tot ziens in ons campagneteam!

Campaigners gezocht!