HomeVerkiezingen

Verkiezingen

VERKIEZINGEN

Deo Volente 20 maart 2019 is het weer zover! U mag uw stem uitbrengen voor de Provinciale Staten verkiezingen. Een stem die dubbel telt, omdat de statenleden in mei ook weer de Eerste Kamerleden kiezen.

Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot de verkiezingen. Lees ons programma, maak kennis met onze kandidaten of bezoek een van onze activiteiten.

SGP trapt verkiezingen af in Vinkeveen

Vrijdagavond 25 januari hadden we de aftrap van onze campagne in Vinkeveen.
Lijsttrekker Bertrick van den Dikkenberg presenteerde hier onze vijf speerpunten voor een gezonde provincie Utrecht:
- Goed bestuur
- Goed wonen
- Goed klimaat
- Goed eten
- Goed rijden

Bertrick van den Dikkenberg lijsttrekker

De kandidatenlijst voor de Provinciale Statenverkiezingen wordt aangevoerd door Bertrick van den Dikkenberg. Bertrick is een bekend gezicht in de Provincie en heeft de afgelopen jaren als commissielid al in veel dorpen en steden van zich laten horen. Hij wil zich inzetten voor een gezond Utrecht. De top vijf bestaat verder uit Arie Donker, Frans Hazeleger, Dick Vlastuin en Kees Vermaat.

Maak kennis met onze kandidaten.

Verkiezingsprogramma vastgesteld

Op de ledenvergadering is het verkiezingsprogramma door de leden vastgesteld. Ons motto voor de komende jaren: voor een gezond Utrecht! Omdat we het beste voor Utrecht willen doen. In ons verkiezingsprogramma leggen we uit hoe we dat willen doen.